User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

Na levoj strani se nalazi slika ukljucenog stomatoloskog lasera, a na desnoj je crtez glave rasera koja deluje na zubni dzep.Parodontalni džep je prostor između desni i zuba gde se skupljaju naslage prepune bakterija, koje deluju svojim toksinima i dovode upale mekog zida džepa i razaranja koštane čašice u koju je usađen zub. Pogodan je za zadržavanje hrane i razmnožavanje bakterija. Ukoliko se ne tretira na vreme, boli, krvari, produbljuje se i dovodi do gubitka zuba.

Najčešće tegobe koje prate postojanje zubnog džepa su osetljivost zuba, zapadanje hrane, neprijatan miris, a u težim slučajevima mogu dati otok i jake bolove. Klasičan prilaz terapiji džepova je njihova kiretaža, ispiranje i aplikacija antiseptika koji smiri tegobe na određeno vreme.

kompjuterski 3D model zuba na kom se vidi stomatoloski laser koji deluje na dzep izmedju zuba

Lekari u Dental SPA centru su osavremenili prilaz terapiji paradontalnih džepova uvodeći u svoju svakodnevnu praksu laser kao moćno terapijsko sredstvo u rešavanju ovog problema koji se javlja gotovo kod svih ljudi.

Kiretaža džepova oko zuba specijalnim optičkim vlaknom lasera je minimalno invazivna terapija umerene i progresivne parodontalne bolesti koja stimuliše stvaranje novog pripoja mekog tkiva za koren zuba.

Talasna dužina svetlosti koju emituje laser omogućava ciljanu eliminaciju štetnih bakterija, zapaljenog mekog tkiva oko zuba duboko u džepu. Na taj nacin se stvaraju uslovi za eliminaciju džepa i ponovno pripajanje gingive za koren zuba. Pacijent ne oseća bolove izuzev malo toplote koju oseća preko korena zuba.

Laserski sistem koji koristimo u ordinaciji je zvanično verifikovan od strane Američkog udruženja stomatologa za proceduru eliminacije džepa oko zuba (FDA clearance).

Pošto pomoću lasera možete da izbegnete parodontološku operaciju, gingiva oko zuba se ne skraćuje puno, koren je manje ogoljen i osetljiv. Zubni džep je redukovan. Posle intervencije oporavak je brz, sa minimalnim krvarenjem. Cena je značajno povoljnija u odnosu na tradicionalnu operaciju.

Korist za pacijenta i razlike u odnosu na operaciju:

• -- Nema sečenja gingive skalpelom i šivenja mekog tkiva
  • -- Značajno manja trauma, nema bolnog osećaja
  • -- Čuva gingivu oko zuba
  • -- Manji troškovi lečenja

Fotografija tretmana dzepa izmedju zuba stomatoloskim laserom

Besplatni Viber pozivi

zubara mozete zvati besplatno preko uz viber

Platne kartice

placanje stomatoloskih usluga moguce je karticama koje su prikazane na ovoj slici - visa, mastercard, maestro

Dodatne mogućnosti plaćanja:
- platnom karticom